PayPo - Kup teraz, zapłać nawet za 30 dni

Zwroty i Wymiany

 

ZWROT

 

 

1. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu drogą elektroniczną na email: sklep@leonati.pl.

2. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

3. Zwrot uiszczonej przez Konsumenta kwoty, następuje przelewem na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży na rachunek bankowy, z którego Konsument dokonał zapłaty internetowym przelewem bankowym.

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconych w wyniku odstąpienia od umowy towarów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają: Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. Haft, własna kolorystyka, rozmiar, inne wypełnienie oraz produkty nie będące w naszej stałej ofercie).

6. Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem oraz wszystkimi dołączonymi do danego zamówienia gratisami na adres:

Baby Love Decor s.c., ul. Niecała 16, 32-090 Słomniki


formularz zwrotu

 

 



 


WYMIANA

 

 

Chcąc wymienić produkt, poinformuj nas o tym przesyłając wypełniony formularz wymiany drogą elektroniczną na email: sklep@leonati.pl.

Wypełnione formularze odeślij wraz z dowodem zakupu oraz produktem, który chcesz wymienić, na adres:

Baby Love Decor s.c., ul. Niecała 16, 32-090 Słomniki


formularz zwrotu

 

 



 


REKLAMACJE

 

 

 

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, bez problemu możesz go zareklamować. W tym celu wydrukuj i wypełnij nasz formularz i przęśli go drogą elektroniczną na email: sklep@leonati.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.


formularz zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl